Usługa zdalnej diagnostyki w cenie Twojego nowego Daily*

Strona główna / Promocje / Usługa zdalnej diagnostyki w cenie Twojego nowego Dail...
Usługa zdalnej diagnostyki  w cenie Twojego nowego Daily*

Dzięki zdalnej diagnostyce RAS (Remote Assistance Service), którą otrzymujesz w cenie pojazdu*, maksymalizujesz czas pracy, minimalizujesz przestoje i zwiększasz produktywność pojazdu.

Nasz Control Room zdalnie monitoruje stan techniczny pojazdu. W razie wystąpienia usterki zostajesz o tym poinformowany, a dzięki usłudze RAS serwis może jeszcze lepiej przygotować się do szybkiej naprawy Twojego pojazdu.

Proponujemy Ci nowoczesny i bogato wyposażony pakiet Daily B-LINK, który oprócz zdalnej diagnostyki RAS zawiera produkty i usługi poprawiające bezpieczeństwo, komfort pracy kierowcy oraz pozwalają Ci lepiej optymalizować koszty.
Control Room

dostęp do danych 24h

Dostęp do szczegółów przejechanych tras, parametrów i pojazdu, zużycie paliwa, stylu jazdy kierowcy przez portal MyDaily.

Raporty TELEMATYCZNE

Comiesięczny Smart Raport - raport o wydajności pojazdu oraz stylu jazdy kierowcy.

oszczędność czasu

Zdalna diagnostyka RAS i aktualizacje

System Multimedialny

Radio z nawigacją kompatybilne z Apple Car Play i Android Auto™.

CZUJNIKI CIŚNIENIA W OPONACH

Optymalne ciśnienie w oponach wpływa na bezpieczeństwo i przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa
Iveco Iveco
Zapytaj o zdalną diagnostykę RAS dla Twojego nowego Daily!

DZIAŁANIA MARKETINGOWE - przetwarzanie moich danych przez IVECO Poland sp. z o.o. we własnych celach marketingowych w tym przesyłania informacji handlowych, a także reklamy produktów i usług w formie papierowej, za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, w tym za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej, telefonu (np. zautomatyzowane połączenia telefoniczne, SMS, MMS, faks) i wszelkich innych środków (np. strony internetowe, aplikacje mobilne), jak przedstawiono w sekcji 2 (iii) Informacji o polityce prywatności

MARKETING PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH - przekazywanie moich Danych podmiotom zależnym i stowarzyszonym Iveco Poland Sp. z o.o. należącym do Grupy CNH Industrial, a także do autoryzowanych dealerów IVECO oraz ich dalsze przekazywanie i przetwarzanie w celach marketingowych tych podmiotów w tym w celu przesyłania informacji handlowych, reklamowania ich produktów i usług lub przeprowadzania badań rynkowych zgodnie z sekcją 2 (iv) Informacji o polityce prywatności

Program pomocy drogowej 24/7.
Podany numer telefonu łączy z Centrum Obsługi Klientów w przypadku nieoczekiwanych awarii pojazdów.