Eurocargo car

Strona główna / Samochody nowe / Eurocargo car
Eurocargo car

IVECO Eurocargo - idealny do miasta

IVECO Eurocargo to solidny, niezawodny i uniwersalny pojazd do dystrybucji miejskiej, międzymiastowej i międzynarodowej, który zyskał uznanie klientów Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu, Australii i Ameryki Łacińskiej. Doskonały partner w biznesie i przyjaciel dla wszystkich.

 

 

Eurocargo jest dostępny aż w 11 000 fabrycznych wersji, które można skonfigurować na podstawie poszczególnych wariantów modelu: 2 rodzaje napędu, 14 opcji dopuszczalnej masy całkowitej, 7 wersji silnikowych różniących się mocą, 12 skrzyń biegów, 15 rozstawów osi i 3 rodzaje kabin z 2 wysokościami dachu, do tego należy doliczyć szeroki wybór zawieszeń, przełożeń tylnego mostu, osi oraz przystawek odbioru mocy. W 2016 roku IVECO Eurocargo otrzymał nagrodę Truck of the Year 2016.

Osiągi idealne do dystrybucji miejskiej

Eurocargo jest dostępny z 2 nowymi silnikami 4-cylindrowymi o mocy 160 KM i 190 KM zaprojektowanymi specjalnie do eksploatacji w mieście. Moment obrotowy i moc zostały zoptymalizowane pod kątem typowych warunków jazdy w mieście.

Silniki Eurocargo to jednostki wysokoprężne Tector 5 (4 cylindry, 4.5 l pojemności) oraz Tector 7 (6 cylindrów, 6,7 l). Występują one w 7 odmianach różniących się mocą od 160 KM do 320 KM i dysponują maksymalnym momentem obrotowym do 1100 Nm. Silnik przystosowany do zasilania sprężonym gazem ziemnym (CNG) osiąga moment obrotowy 750 Nm i moc 204 KM.

Osiągi idealne do dystrybucji miejskiej
Eurocargo – bezpieczeństwo na trasie

Eurocargo został wyposażony w liczne systemy bezpieczeństwa, które czuwają nad ochroną kierowcy, pasażera i ładunku. Jednym z nich jest system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu (LDWS), który alarmuje kierowcę w przypadku wykrycia takiej sytuacji. Dzięki kamerze zamontowanej na przedniej szybie system rozpoznaje oznakowanie poziome na jezdni i uruchamia sygnał dźwiękowy, jeżeli pojazd zmienia pas ruchu, a kierowca nie włączył kierunkowskazu.

Eurocargo – bezpieczeństwo na trasie
Wysoki poziom komfortu i ergonomii

Przyciski na kierownicy umożliwiają kierowcy w pełni bezpieczną obsługę radia i telefonu. W pojeździe zastosowano także nowe i bardziej ergonomiczne rozwiązania w zakresie sterowania klimatyzacją, oświetleniem oraz automatyczną lub zautomatyzowaną skrzynią biegów.

Wysoki poziom komfortu i ergonomii
Eurocargo napędzany CNG

CNG jest najbardziej przyjaznym dla środowiska komercyjnie dostępnym paliwem. Ponad 3000 stacji rozprowadzających CNG w Europie sprawia, że jest ono także jedyną realną alternatywą dla oleju napędowego. Eurocargo Natural Power jest dostępny w wersjach o dopuszczalnej masie całkowitej od 11 t do 16 t, z 6-cylindrowym silnikiem o zwiększonych osiągach pod względem momentu obrotowego i mocy (odpowiednio: 750 Nm i 204 KM) współpracującym z 9-biegową przekładnią manualną lub przekładnią automatyczną z przemiennikiem momentu obrotowego. Wyposażenie pojazdu oraz możliwości transportowe są identyczne jak w przypadku wersji wysokoprężnych. Zbiorniki gazu są zamontowane obok podłużnic podwozia, dlatego nie zmniejszają przestrzeni ładunkowej. Maksymalny zasięg pojazdu wynosi 400 km.

HI-SCR to innowacyjne rozwiązanie ograniczające zużycie paliwa, przegrzewanie i przestoje techniczne

HI-SCR jest jedynym systemem kontroli emisji, który nie zmienia procesu spalania, ponieważ jest on oparty na pobieraniu świeżego powietrza, a nie na recyrkulacji spalin. Oznacza to, że temperatura spalania pozostaje wysoka, a emisja cząstek stałych jest zmniejszana bez udziału aktywnego filtra DPF. Problem wymuszonej regeneracji został wyeliminowany u źródła. To zasadnicza korzyść nie tylko ze względu na zwiększoną niezawodność, ale także na brak ograniczeń co do eksploatacji we wrażliwych środowiskach, takich jak tunele, porty lotnicze, statki czy parkingi podziemne, gdzie wysokie temperatury generowane w trakcie aktywnej regeneracji mogłyby stanowić zagrożenie.

Program pomocy drogowej 24/7.
Podany numer telefonu łączy z Centrum Obsługi Klientów w przypadku nieoczekiwanych awarii pojazdów.